טיולים מאורגנים בטבע

בניאס

טיולים מאורגנים בטבע זו חוויה מרעננת ושונה, השוברת את חיי היום-יום והשגרה. אוויר צח, פעילות גופנית, הכרות עם תופעות טבע, צמחייה, בעלי-חיים ואנשים. כל זאת בקבוצה המעניקה חוויה חברתית ומדריך הפותח בהסבריו תובנות חדשות.
הטיולים המאורגנים בטבע, נערכים באוטובוס וכוללים מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות. יכללו הסברים על הסביבה, פרחים, עצים, צפרים, החיים במקום והתאמת האדם לסביבתו.
אנו מתאימים את הטיולים לגיל המטיילים. הטיולים מתאימים למבוגרים, גמלאים, גיל הזהב. התחשבות בימים ובשעות, התאמה של מסלולי הליכה לגילאי 60 ומעלה.
הטיולים מותאמים לחודשי השנה, לחודש מסוים ומה שמייחד אותו, אם זה מזג אויר מסוים,פריחה מיוחדת. טיולים בעקבות אנשים מעניינים, סיפורים אישיים של אנשים שירצו במהלך הטיול .
אנו מארגנים עבורכם את הטיול במלואו. אינכם צריכים לדאוג לשום דבר, רק לחוות את המקום. אם תצאו לטיולים מאורגנים בטבע. הטיול יכול להיות בעיר או מחוצה לה, בסביבה הקרובה או בסביבה מרוחקת, אך תמיד יספק מידע חדש, עניין וחוויה נפלאה בחברה של אנשים האוהבים לטייל וליהנות.

פריחה ביער ראש העין
גניה ויהודה קדם

לכל טיול יש מדריך הבקי בנושא הטיול ובמסלול. המדריכים נבחרים בקפידה, על-ידי "מרכז קדם לטיולים". בנוסף להדרכה, כל הטיולים מלווים על-ידי מנהלי החברה – גניה ויהודה קדם, המנוסים מאד בתחום. זה מבטיח רמת ארגון מצוינת, השגחה על ביצוע כל מרכיבי הטיול בצורה הטובה ביותר ובעיקר היכרות עם המטיילים ברמת הפרט, יחס וטיפול אישי. יש עין רואה ואוזן שומעת ותמיד אפשר לבוא בבקשה או להתייעץ.

קראו מה כתבו לנו מטיילינו:
*מאד נהנינו מהפריחות, הארגון, ההדרכה והאווירה. רמת ארגון טובה מאד,יחס חם אוהד ואכפתי. מדריך מעולה. (ציפי ויצחק וולף)
*נהניתי מכל רגע. טיול מאורגן היטב מבחינת ההסעות, הדיוק בזמנים, הקפה והעוגות. (עיידה שלם)
*מאד מרוצים מהארגון. יחס למטיילים יוצא מהכלל. רמת הדרכה טובה מאד, מקיפה ומעמיקה. (יעקב פוקס)
*שבעי רצון מהטיול. רמת ארגון טובה מאד, יחס למטיילים יוצא מהכלל – תמיד קשובים ומוכנים לשמוע. מסלול מעניין ומרתק. הדרכה מצוינת, מעל ומעבר למצופה.  (רותי וערן עמבור)

צרו קשר עוד היום 03-6516065 או 052-3417492 וסגרו לעצמכם את הטיול הבא שלכם מאורגן בקצב שלכם.