סיורים מודרכים בתל אביב

סיורים מודרכים בתל-אביב הם סיורים קצרים ברגל, המגלים למטייל עולם ומלואו, באזור לא גדול, אך עשיר באתרים וסיפורים מפתיעים ומרתקים.
תל אביב הוקמה בשנת 1909, העיר העברית הראשונה היא בעלת היסטוריה עשירה. כמו כן זו עיר שיש בה המון תיירים ולא סתם.. עיר מתפתחת, תוססת, עם חיי תרבות עשירים, מקומות בילוי, בתי מלון, וחוף ים רחב ומזמין והסיורים בה מרגשים ומעוררים רגשות נוסטלגיים,בעיקר אצל אנשים מבוגרים הזוכרים לה זכר נעורים. סיורים מודרכים בתל-אביב נערכים בעיר סביב נושאים שונים: בעקבות שווקים, שכונות, היסטוריה, אומנות, ארכיטקטורה אז והיום ועוד. יש סיורים בעקבות זמרים מפורסמים שאינם נמצאים אתנו היום או בעקבות אמנים שונים שנתנו את משיכתם בעיר.
תל אביב היא אחת הערים שתמיד תייצר עוד ועוד נושאים לסיורים. היא כל הזמן מתחדשת וממציאה את עצמה. זו עיר צעירה וותיקה בו זמנית. עיר של בקר וגם לילה, מטרופולין הכי כפרי שיכולתם לבקש והסתירות הללו מרתקות. אנחנו מארגנים סיורים בתל-אביב ,קצרים או ארוכים, לפי הרצון. קצב אחר בעיר הגדולה. התחשבות בימים ובשעות, התאמה לאזורי טיול רצויים, לגילאי 60 ויותר.

מתחם נוגה

סיורים פופולריים החביבים על המטיילים :שכונת פלורנטין, כרם התימנים, שוק הכרמל, נחלת בנימין. שכונות שיש בהן שילוב של חדש וישן, אומנות רחוב וקולינריה. גם סיורים ביפו אהובים ומקובלים: שוק הפשפשים, מתחם נוגה והרכבת.

סיורים מודרכים בתל-אביב, מתאימים גם למבוגרים. הם קצרים, חווייתיים, עשירים בתוכן ולא דורשים התחייבות זמן רב מראש.  כשאנחנו אומרים טיולים מאורגנים לבני 60+ אנחנו מדברים על אנשים שיש להם רצון לפעילות חווייתית, חברת אנשים,עניין בתכנים והרחבת אופקים.

 

 

 

 

מנהלי "מרכז קדם לטיולים" מצטרפים באופן קבוע לטיולים , דואגים באופן אישי למטיילים ולמהלך תקין של הטיול. אל תוותר/י  לעצמך! מגיע לך לצאת לסיור קצר, להכיר אנשים ולהתמלא בחוויות. כל מה שצריך זה לחייג לטלפון שלמטה. בצד השני של הקו – גניה או יהודה קדם, יענו לשאלותיך ירשמו אותך לטיול ויתאמו אתך זמן ומקום הצטרפות.

התקשר/י עוד היום 03-6516065 או 052-3417492 ושריין/י  לעצמך את הסיור הבא שלך