טיול מאורגן לצפון הודו

לכל מקום בעולם יש את הנופים, התרבות והמאפיינים הייחודיים שלו. הודו נחשבת לאחד היעדים הפופולאריים בקרב הצעירים יוצאי הצבא – אך לא כולם יודעים שגם האוכלוסייה הבוגרת יותר, נוהגת לבקר שם , בעיקר בטיולים מאורגנים לצפון הודו.

הודו היא חוויה אחרת, שונה מכל ארצות אירופה ואפילו ארצות אחרות במזרח. היא מלאה בנופים מרהיבים, שווקים ענקיים, אוכל הודי אותנטי ואוכלוסייה שונה מאוד ממה שאנחנו מכירים. אם כבר הייתם בהודו, אין זה אומר שראיתם הכל – הודו היא לא ארץ לביקור אחד, ניתן לחזור אליה פעם אחר פעם ולגלות כל פעם מחדש מקומות חדשים, מלאים בצבעים וטעמים ייחודיים. בהודו תוכלו ליהנות מנהרות ויערות מרהיבים, לפגוש מקומיים טיבטים בדהרמסלה ולצפות על רכס ההימלאיה המרשים.

אם אתם רוצים לבקר בהודו בפעם הראשונה, מצפה לכם חוויה בלתי נשכחת. הודו היא ארץ ענקית וצפון הודו מתפרס גם הוא על שטח עצום, כך שאם אתם רוצים להספיק כמה שיותר, לגלות מקומות ייחודיים, לפגוש אנשים מקומיים ולבקר במגוון אתרי תיירות, מומלץ לצאת לטיול מאורגן לצפון הודו, בו תוכלו ליהנות ממדריך המתמצא היטב בשטח, הסעות מאורגנות, בתי מלון איכותיים וטיסות נוחות לכל כיוון. אנשים רבים מתכננים את הטיול שלהם, מזמינים את הטיסות ואת חדרי המלון ומתכננים את המסלול ואת המקומות בהם יבקרו – אך לא כל אחד מתאים למשימה וייתכן כי תהנו יותר מהטיול, אם לא תצטרכו לתכנן בעצמכם הכל.

בטיול מאורגן לצפון הודו של חברת מרכז קדם לטיולים, הכל מאורגן ומתוכנן עבורכם: אנחנו מזמינים את הטיסות בשעות נוחות ואת החדרים הטובים ביותר לשהייה, אנחנו מארגנים הסעות ממקום למקום ואנחנו מצמידים לכם מדריך חביב ומנוסה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע וליהנות.

אם אתם רוצים ליהנות ממגוון סיורים מאורגנים, בארץ ובחו"ל, לבני 60+, עם אווירה מיוחדת, מלאה בתוכן וסיפורים מגוף ראשון ממגוון אנשים מרתקים – צרו אתנו קשר עוד היום באמצעות  אתר האינטרנט שלנו או חייגו 03-6516065. אפשרות נוספת ליצירת קשר היא באמצעות הנייד 052-3417492. אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשרותכם, לענות על שאלות ולסייע בבחירת הטיול המאורגן המושלם בשבילכם.

חיפוש באתר

דילוג לתוכן