טיולי אומנות מודרכים בתל-אביב

 

אם גם אתם אוהבים לטייל ברחבי ארץ ישראל וליהנות מכל אזוריה המרהיבים, ביקור אומנותי בתל אביב הוא מומלץ במיוחד.  באתרנו ניתן למצוא בגוון טיולי בחו"ל ובארץ – ואחד מהטיולים המומלצים שלנו הוא סיור האומנות בפלורנטין, בהדרכתו של מתי עלה.

הסיור עובר בין רחובותיה התוססים של תל אביב, בהם ניתן לראות מגוון יצירות אומנות רחוב וגרפיטי. בסיור נלמד להכיר את תל אביב ונלמד את סיפור שכונותיה. טיולי אומנות מודרכים בתל אביב כוללים גם ניתוח עבודות, שיח על הטכניקות והזרמים המשפיעים באותה תקופה והכרת הסיפורים מאחורי האומנים השונים, אשר הפכו רעש ולכלוך ליצירות אומנות.

אם אתם סקרנים לגלות עוד על הקסם החבוי ברחובות תל אביב ואוהבים טיולים מאורגנים המתאימים לגילאי 60+ בארץ ובחו"ל – לחברת מרכז קדם לטיולים יש הרבה מה להציע לכם. הטיולים שלנו כוללים מגוון יעדים מדהימים, מפגש עם אנשים מעניינים וסיפורים מרתקים ממקור ראשון. הטיולים שלנו יעניקו לכם, מלבד הנאה, גם ידע רב, ערך מוסף וכמובן הזדמנות לטייל במגוון מקומות יפיפיים עם קבוצת אנשים נעימים ומדריך מקצועי.

תל אביב היא רק עיר אחת בארץ בה אנו מקיימים סיורים, בנוסף אליה ניתן למצוא גם סיור סליחות ביפו, טיול אל המושבות הכולל את ראש פינה, יסוד המעלה ומטולה, יציאה סתווית אל הר מירון בראש השנה, סיור יקבים בשפלה, טיול לגולן ולעמק בית שאן ועוד.

בין הטיולים לחו"ל שלנו ניתן למצוא טיול שייט קסום על נהר הסיין, טיול מאורגן באווירת פריחת הדובדבן אל קוריאה הדרומית טיול קרוב, ממש פה במצרים, הכולל שייט נעים על נהר הנילוס ועוד.

אם אתם רוצים לצאת לטיול מאורגן באווירה טובה, אל מגוון יעדים מעניינים, בארץ ובחו"ל – צרו אתנו קשר עוד היום באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות מספר הטלפון 03-6516065. בנוסף, ניתן לשלוח הודעה אל כתובת המייל שלנו kedemgy@gmail.com.

אנחנו בחברת מרכז קדם לטיולים נשמח לראות אתכם בטיולים שלנו ולהעניק לכם חוויה בלתי נשכחת, מלאה כיף, נופים מרגשים, סיפורים מרתקים, אנשים מעניינים וכמובן שירות מכל הלב.

חיפוש באתר

דילוג לתוכן