טיול לפולין: הטיול התנהל בשפה הייחודית של קדם-שפת הלב.

דברי תודה על הטיול לפולין / יוני 2018

  • לליאורה, גניה ויהודה, תודה על הכל ! הטיול התנהל בשפה הייחודית של קדם: שפת הלב. ❤❤ חיבוק מאתנו.
    נירה ושמואל.
    אורינא רענן: אכן, היה נהדר; ארגון, הדרכה וחברה. עשרה ימים כמעט, שעברו כהרף עין. שנתראה, והעיקר – בריאות ונחת.
  • טובה ואדם מינקובסקי: ..אני עדיין שם בפולין ובחברותא המקסימה. תחסרו לנו..אז שתדעו – היה טיול מהמםםםם, בזכותכם: בזכות ליאורה המקסימה ובזכות. .איך לא? גניה ויהודה. כזו משפחה חמה, דואגת. יישר כוח! בטוח שעוד
    נפגש.. גם מאדוש כמובן.
  • רותי ודני אטיאס: לכל החבורה הנחמדה מהטיול לפולין. אכן זה היה טיול מיוחד במינו ששינה את הידע שלנו לגבי פולין כיום! וזאת יש לציין בזכות ליאורה פרי המדריכה  בעלת הידע האין סופי בכל מה שקשור לפולין.
    נודה כמובן ליהודה וגניה על ארגון הטיול הטיפול האישי בכל אחד ובכולם ביחד הדאגה לפרטים קטנים דבר שמעניק תחושת בטחון. תבואו על הברכה הרבה  תודות נהנינו מאד!!
  • דליה רנן: …היה לנו טיול נפלא, מקומות נבחרים ערים עתיקות כל אחת ייחודית, לכל אחת הסיפורים של המקום שהביאה ליאורה המקסימה. הטיול שלנו הפך לנפלא בזכות כל אחד ואחת מכם, קבוצה נפלאה ומיוחדת.. רציתי להודות לכם על עשרה ימים מקסימים שבילינו יחד ולגניה ויהודה שדאגו שכל זה יקרה. בטוחה, שנפגש. חיבוק לכולכם.
  • נפתלי גרוס: היי לכל החברים, גניה, יהודה, ליאורה. המון תודה על הארגון והדרכה המעולים. נהניתי לדבר בפולנית ובכלל הטיול גרם לי לרצות לנסוע שוב לפולין!
  • ליאורה פרי – מדריכה לפולין: היי לחבורה הנפלאה. רוצה להודות לכם על הימים שהעברנו יחד. הייתם אנשים מעניינים וחכמים, חביבים, מתעניינים ומעריכים. היה טיול מיוחד והרבה בזכות יהודה וגניה שדאגו לכם 24 שעות. תודה גדולה לגניה וליהודה. תמשיכו לטייל והעיקר שנהיה בריאים

חיפוש באתר

דילוג לתוכן