טיול מאורגן לירושלים בחנוכה

טיול מאורגן לירושלים בחנוכה

בעונת החורף, הימים הולכים ומתקצרים. שעות החשיכה מתרבות ובחודש דצמבר חל היום הקצר ביותר. זה זמנם של חגי החורף, בתרבויות שונות וגם ביהדות, המאופיינים בעיקר באור ואש, כדי לגרש את  הקור והחשיכה. זוהי הזדמנות נהדרת לצאת לטיול חנוכה לירושלים. האווירה היא אווירת חג של סוף חודש דצמבר, ולמרות שזוהי עונת החורף אנו מתחממים למראה החנוכיות המוארות, סופגניות מתוקות ושירים עליזים. טיול בחנוכה לירושלים מגיע בדיוק בזמן. נוכל להסתובב ברחובות העיר העתיקה, לסייר בנחלאות השונות וברובע היהודי  וליהנות מטיול נעים בקבוצה ומאוירת החג.

דברו איתנו

03-6516065phone
במיילpencil

טיול מאורגן לירושלים בחנוכה, כולל הסעות , מדריך שיסייר אתנו בעיר בקצב הליכה נוח ויסביר לנו על המקומות השונים בעיר.  סיפורים מעניינים  והתבוננות בחנוכיות המרהיבות , המסורתיות, של ירושלים אשר ניתן לראות בחלונות ובפתחי הבתים, תוך כדי הטיול המאורגן. ירושלים בחנוכה סופגת את אווירת החג החמימה ומוארת באור ייחודי לחנוכה. הרחובות  מלאים ניחוחות מתוקים
של סופגניות ולביבות וניתן לזהות את אורותיהם של אלפי נרות נוצצים, ניבטים מכל כיוון.

חברת "מרכז קדם לטיולים", שמחה להציע מגוון טיולים מרתקים לבני 60+, בהם תוכלו לטייל במקומות  שונים בכל רחבי הארץ. יתרון בולט של טיולים מאורגנים, הוא כמובן העובדה ש אתם לא צריכים לתכנן מסלול, להזמין הסעות ולשכור מדריך – אנחנו עושים הכל בשבילכם, אתם רק צריכים להגיע, ליהנות ולהעשיר את עצמכם. אחד היתרונות בטיולים המאורגנים שלנו, הוא הקבוצה והאווירה המשפחתית הנלווית לטיול, המלווה ע"י גניה ויהודה קדם – מנהלי 'מרכז קדם לטיולים', הדואגים לכל מטייל ולכל פרט בטיול.

טיול החנוכה שלנו, הוא טיול מאורגן, הכולל סיור היסטורי בעיר, בו תוכלו לבקר בירושלים וליהנות מעיר הבירה של ישראל במלוא הדרה. הסיור כולל הליכה, מספר עצירות, הסבר על האתרים השונים והתבוננות בחנוכיות הירושלמיות, אשר יאפשרו לכם לספוג היטב את אווירת העיר והחג וליהנות מטיול קבוצתי באחת הערים המתויירות ביותר בארץ. המדריך שלנו מכיר היטב את העיר ויודע בדיוק מה הכי כדאי לראות, היכן כדאי לעצור ומהן הדרכים המהירות ביותר להגיע לכל אתר.

אם גם אתם רוצים לצאת לטיול מאורגן בירושלים, חנוכה הוא בדיוק החג לעשות את זה – העיר מלאה אור וסיפור נס פח השמן מהדהד ברחובות העיר העתיקה. אם יש לכם שאלות או שאולי אתם רוצים לשמוע על שאר הטיולים שלנו, בארץ ובחו"ל, צרו אתנו קשר עוד היום באתר או באמצעות מספר הטלפון 03-6516065, אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם.

חיפוש באתר

דילוג לתוכן