טיול מאורגן למבוגרים שייט נהרות באירופה

טיול מאורגן למבוגרים לשייט נהרות – מהם יתרונותיו?

טיול מאורגן למבוגרים לשייט נהרות מספק דרך נוחה ונהדרת עבור מטיילים מבוגרים לחוות נופים פסטורליים מתוך סוג של מלון צף. בהתאם לכך, טיול מאורגן למבוגרים שייט נהרות באירופה מאפשר למטיילים המבוגרים ליהנות מציוריותן של העיירות המוכרות פחות באירופה, תוך יצירת שילוב מנצח בין טיול לחופשה נינוחה באווירה הקלאסית של אירופה. טיול מאורגן למבוגרים לשייט נהרות מתנהל בקצב שקט ואיטי, ללא הגלים הסוערים המאפיינים את הקרוזים המבוצעים בים הפתוח. במרבית המקרים, השיט כולל הפלגה בספינות אלגנטיות ומפוארות, באירוח מלא שדרגתו חמישה כוכבים ובחברה מצומצמת, יחסית לקרוזים באוניות בים הפתוח. טיול מאורגן למבוגרים לשייט נהרות מאפשר לכם ליהנות מהנוף החולף במלוא הדרו מכל מקום בספינה. כל חדרי ספינת הנהר הם חיצוניים, עם חלון זכוכית פנורמי או דלת הזזה, המאפשרים ליהנות מהנוף גם בחדר, תוך כדי הפלגה.

הספינה עוגנת בכל יום בנמל שונה, אשר ממנו ייצאו הסיורים המאורגנים לאתרים הקיימים במקום – בין אם המדובר בטיולים רגליים קרובים או באוטובוס פרטי, כשכל הסיורים, ברגל או באוטובוס, מלווים במדריך מיומן הדובר את שפתכם.

 

טיול מאורגן למבוגרים לשייט נהרות – מדוע אירופה?

הגיאוגרפיה והטופוגרפיה של אירופה נחשבות לאידיאליות לצורך טיול מאורגן למבוגרים לשייט נהרות, מאחר ונהרות כמו הסיין והדנובה מאפשרים לנו לתור את העיירות הקטנות והפסטורליות הפזורות לאורכם, תוך כדי קבלת מפגש עם אירופה הפחות מוכרת, אירופה שאינה נשענת על הערים הגדולות והמוכרות יותר (פריז, לונדון, רומא וכד'). שיט נהרות כזה מאפשר לנו להכיר מקומות מפורסמים פחות, אבל לא פחות חשובים להיסטוריה, מאותן ערי בירה שהזכרנו.

 

חושבים על טיול מאורגן למבוגרים שייט נהרות באירופה?

אל תארזו את המזוודות לפני שאתם מתייעצים איתנו!

מרכז קדם לטיולים בע"מ מתמחה בארגון מסעות שייט בנהרות אירופה למבוגרים. מסעות השייט אותם היא מארגנת כוללים טיולים וסיורים מרתקים שמתמקדים באופייני לכל עיירת חוף נהר לאורך נתיב השייט. כל מסעות השייט, הסיורים והטיולים שהיא מארגנת נחשבים ליוצאי דופן בארגון הקפדני שלהם ומלווים במדריכים מנוסים דוברי עברית וכמובן ליווי מסור של גניה ויהודה קדם, מנהלי החברה.

חיפוש באתר

דילוג לתוכן