טיול מאורגן לשומרונים בסוכות 2019

 

סוכות הוא חג נהדר לטיולים, בזכות ססגוניותו הרבה והעובדה שהוא חל בעונת הסתיו הקרירה – עונה מושלמת לטיולים, לא קר מדי אבל כבר לא חם מדי. אם אתם נהנים לחגוג את חג סוכות עם המשפחה, אבל מעוניינים גם לשלב טיול אתני מאורגן באווירת החג – בחרו את הטיול האתני לסוכות השומרונים שלנו.

טיול מאורגן לשומרונים בסוכות 2019, יתרחש ביום שלישי, 15/10/19, בהדרכת דודי בר סלע. הטיול כולל סיור בשתי ערים חשובות מאוד: חולון ויפו. התחנה הראשונה היא חולון, בה נתחיל עם ביקור בשכונה שומרונית ונפגוש את אחד מבני העדה, אשר יספר לנו סיפורים מרתקים ממקור ראשון על מוצאם ומנהגיהם. נמשיך ונבקר בסוכות המקושטות והעמוסות פירות צבעוניים ועסיסיים לכבוד החג. הטיול ימשיך לעיר יפו, אחרי ארוחת הבוקר בקניון חולון, בה נעשה סיור, נלמד קצת היסטוריה ונדון ביחסי היהודים-ערבים באזור.

אנחנו במרכז קדם לטיולים שמחים להציע לכם מגוון טיולים מאורגנים לבני 60+, באווירה טובה וכיפית ועם מגוון מדריכים מקצועיים, בעלי ידע נרחב על כל אזור. אנחנו יודעים כמה מהנה יכולה להיות תקופת החגים ואנחנו רוצים לשפר אותה עוד יותר עבורכם ולהעניק לכם חוויה בלתי נשכחת. עם הסיורים המודרכים, ההליכה הקלה ברוח הסתווית, הסיפורים המרתקים ממקור ראשון, האוכל האותנטי והמסלולים המרהיבים שלנו – אנחנו בטוחים שאחרי טיול אחד, תרצו לחזור שוב גם בשנה הבאה ואף תשאפו לנסות טיולים מאורנים נוספים, בארץ ובחו"ל.

טיולינו בחו"ל כוללים את קוריאה הדרומית בעונת האביב הנעימה, בדיוק בעת פריחת הדובדבן המרהיבה; טיול שייט מאורגן בן 8 ימים, על נהר הסיין הקסום הזורם בצרפת; טיול במצריים הכולל שייט בנהר הנילוס במשך 7 ימים מפנקים בספינות הנהר היוקרתיות ועוד 3 ימי טיול במצריים הקלאסית.

אם אתם מחפשים טיול מהנה לחגים או ליום חול, הכנסו לאתר שלנו וצפו בטיולים המאורגנים השונים, בארץ ובחו"ל – ובחרו את הטיול המתאים ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים טיול ארץ ישראלי אותנטי, יש לנו מגוון רב של טיולים בארץ, במגוון אזורים הכוללים את רמת הגולן, השפלה, תל אביב, ים המלח ועוד. צרו אתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע בהתאמת הטיול המושלם.

חיפוש באתר

דילוג לתוכן